REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym
prowadzonym przez Właściciela pod adresem www.hunteria.pl

§ 1. Definicje


1. Właścicielem Sklepu Internetowego działającego pod adresem
www.hunterial (zwany dalej Sklepem) jest:

Aleksander
Żygadło

Koncesja MSWiA
nr B-004/2022

T&P Center,
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 32A

Tel.kom: 515 073 335 

NIP:8211470770

e-mail: sklep@hunteria.pl;
telefon kontaktowy: +48 515 073 335
* koszt połączenia wg.taryfy operatora
2. Sklep- sklep internetowy działający pod adresem www.hunteria.pl, za
pośrednictwem którego Klient może kupić produkty.
3. Sklep stacjonarny – ul. Warszawska 32A, 05-300 Mińsk Mazowiecki miejsce gdzie klient może odebrać towar (głównie broń i amunicję)
osobiście oraz gdzie należy dokonywać zwrotów towarów.
4. Klient- pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, dokonująca zakupów w Sklepie.
5. Produkty- towary i usługi dostępne w Sklepie.
6. Usługa dodatkowa- usługa świadczona przez Sklep na pisemną prośbę Klienta, w
związku z charakterem sprzedawanych produktów.
7. Umowa Sprzedaży- umowa sprzedaży Produktów (w rozumieniu ustawy Kodeks
Cywilny).
8. Zamówienie- oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i
ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
9. Dni robocze- dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Za dni robocze nie
uznaje się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Czas realizacji zamówienia- czas, w jakim Sklep skompletuje Zamówienie i
przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy.
11. Przelew bankowy- płatność wykonana przez Klienta w banku, poprzez konto
bankowe bądź stacjonarne lub na poczcie poprzez przelew na rachunek bankowy
Sklepu.
12. Przelew elektroniczny- płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego
on-line, za pośrednictwem systemu PayU lub innych systemów płatności on-line.
13. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. nr 16, poz.93 z
późn. zm.).
14. Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. z 2014r. poz.
827).

 

§ 2. Zasady ogólne/oferta


1. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z
niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji
zamówienia.
2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie
zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Przedmiotem transakcji są produkty znajdujące się w ofercie sklepu w chwili
składania Zamówienia.
5. Ceny produktów podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
Ceny wskazane w chwili składania zamówienia przy produktach w sklepie są
wiążące.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów
znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych produktów do oferty,
zamykania kolekcji, ogłaszania, wprowadzania zmian i kończenia akcji
promocyjnych na stronach sklepu.
7. Sklep dokłada wszelkich starań, aby treść ofert sprzedaży produktów jak
najbardziej odpowiadała rzeczywistości. Różnice, jakie mogą zaistnieć pomiędzy
wizualizacją produktów w sklepie mogą wynikać z indywidualnych ustawień
komputera Klienta i nie są one podstawą do reklamacji i zwrotu zakupionych
produktów w sklepie.

§ 3. Przyjmowanie i realizacja zamówień


1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest właściwe złożenie zamówienia,
poprzez stronę sklepu www.hunteria.pl lub mailem na adres sklep@hunteria.pl; 
2. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem złożenia
Zamówienia oraz informacją, jak dokonać płatności. Dodatkowo pracownik Sklepu
może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia.
3. Klient składając zamówienie zawiera Umowę Sprzedaży zamawianych Produktów z
właścicielem Sklepu.
4. Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się przez
niego z niniejszym regulaminem i akceptują warunków w nim zawartych.
5. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00 oraz w soboty, niedziele
i święta rozpatrywane zostaną w następnym dniu roboczym.
6. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia, należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową:
sklep@hunteria.pl
7. Klient może wycofać złożone Zamówienie jedynie drogą mailową:
sklep@hunteria.pl
8. Klient nie może anulować Zamówienia już wysłanego.
9. W przypadku niedostępności Produktów lub jego części w magazynie objętych
Zamówieniem, Klient zostaje poinformowany o stanie Zamówienia, a następnie
podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (zmienione, częściowa realizacja
lub w całości anulowane).
10. Oferta Sklepu nie przedstawia stanu magazynowego.
11. Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w
Zamówieniu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie
w dostarczeniu Produktu, bądź realizacji Zamówienia wynikające z podania
błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.
12.Zamówienia zależą od wyboru rodzaju wysyłki:
a) Przesyłka Kurierska (standard do 30kg), koszt: 13,00 zł.
b) Przesyłka Kurierska (pobraniowa do 30kg), koszt: 18,45 zł.
13. Realizacja Zamówień następuje:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym lub elektronicznym na adres
firmy: 

Aleksander
Żygadło 
T&P Center,
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 32A

Numer rachunku(PLN): MBank: 04 1140 2004 0000 3702 7996 8332

– po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu, lub przesłaniu
potwierdzenia dokonania przelewu drogą mailową;
b) w przypadku Zamówień płatnych gotówką w siedzibie firmy- w danym lub
następnym dniu roboczym.
14. Przewidywany czas realizacji Zamówienia wynosi do 1 dzień roboczych i liczy
się od dnia przyjęcia Zamówienia do realizacji do dnia nadania Produktu do
Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze

15. W przypadku wyboru
przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji
zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta
rozliczeniowego Sprzedawcy.

16.
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia w przypadku Zamówień
wzbudzających wątpliwości lub gdy formularz Zamówienia został nieprawidłowo
wypełniony.
17. Zmiany w wysyłce Produktu bądź rezygnacja z Zamówienia możliwe są po
wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sklepem drogą mailową: sklep@hunteria
.pl Klient
nie może anulować Zamówienia, które zostało wysłane.
18. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku Produktu w
magazynie lub braku możliwości zrealizowania Zamówienia Klienta, Sklep ma prawo
odstąpić od realizacji umowy w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia.
Jeżeli przewidywany termin realizacji Zamówienia jest dłuższy niż 30 dni Sklep
ma prawo odstąpić od umowy w terminie przewidzianym do realizacji Zamówienia.
Jeśli zapłata za Produkt została uiszczona z góry, Sklep zwraca Klientowi kwotę
za Produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od anulowania Zamówienia. Klient może
też podjąć decyzję o wykorzystaniu środków pieniężnych na zakup innych
Produktów w Sklepie.

§ 4. Odstąpienie od umowy oraz wymiana
towaru


1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14
dni i wysyłając je na adres podany w regulaminie.
2. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko Produkt bez widocznych oznak używania,
czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami oraz oryginalnym
nienaruszonym opakowaniem producenta.
3. Klient może wymienić Produkt na inny w ciągu 14 dni od daty otrzymania
Zamówienia. Koszt wysyłki wymienianego Produktu w obie strony ponosi Klient
(jeśli Produkt nie jest reklamowany)
4. Zwracany lub wymieniany Produkt powinien być dostarczony na adres Magazynu,
tj.: Sklep Myśliwski „HUNTERIA” Aleksander Żygadło T&P Center 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 32A

5. Przed odesłaniem Produktu Klient ma obowiązek powiadomić Sklep o zamiarze
zwrotu lub wymiany Produktu drogą mailową: biuro@opaskikablowe.pl
6. Sklep po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w
określonym terminie, w przeciągu 14 dni roboczych zwróci Klientowi kwotę równą
cenie Produktu i kosztu wysyłki
7. Zwracany lub wymieniany Produkt należy odesłać wraz z otrzymanym paragonem
lub rachunkiem

§ 5. Reklamacje


1. Wszystkie Produkty w Sklepie są fabrycznie nowe, wykonane z należytą
starannością, pozbawione są wad fizycznych, prawnych oraz nie naruszają praw
osób trzecich.
2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku
stwierdzenia w dostarczonym Produkcie wad fizycznych lub niezgodności Produktu
z Produktem złożonym w Zamówieniu.
3. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli Klient
stwierdzi uszkodzenie przesyłki powinien on dopilnować czynności koniecznych do
ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Przewoźnik ma obowiązek protokolarnie
ustalić stan przesyłki, jak też okoliczności powstania uszkodzenia przesyłki.
Przewoźnik dokonuje tych czynności także na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi
on, że przesyłka jest naruszona. Klient ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej
przesyłki. W przypadku ustalenia szkody spisywany zostaje protokół szkody (wzór
dokumentu udostępnia przewoźnik).
4. Klient stwierdzając wady w otrzymanym Produkcie uprawniony zostaje do
świadczeń gwarancyjnych.
5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu jednego roku od daty zakupu
Produktu, o ile w ciągu 14 dni od momentu stwierdzenia niezgodności Produktu z
umową pisemnie poinformuje o tym fakcie Sklep drogą mailową:
sklep@hunteria.pl
6. Zwracany Produkt należy odesłać wraz z otrzymanym paragonem lub rachunkiem
oraz opisem reklamacji.
7. Sklep w ciągu 7 dni roboczych rozpatrzy reklamację i powiadomi Klienta drogą
mailową o decyzji.
8. W momencie uznania reklamacji Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na
pełnowartościowy w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Jeśli nie
będzie to możliwe Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
9. Koszty odesłania reklamowanego Produktu ponosi Sklep i zwraca go po
pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Warunkiem zwrotu kwoty jest podanie numeru
konta bankowego Klienta.
9. Reklamowany Produkt powinien być wysłany na adres Magazynu, tj.:

 Sklep Myśliwski „HUNTERIA” Aleksander Żygadło T&P Center 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 32A

§ 6. Płatności

Dostępne formy
płatności, którymi można realizować płatność:

 – Przelewy 24

– Przelew bankowy

W przypadku
wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta
kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku
wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta
kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

§ 7. Czas realizacji zamówienia 

1. W przypadku wyboru
przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji
zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta
rozliczeniowego Sprzedawcy

2. W przypadku wyboru
płatność za pobraniem czas realizacji jest liczony od kolejnego dnia roboczego

§ 8. Dane osobowe


1. Złożenie przez Klienta Zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz ich
przechowywanie i przetwarzanie w celu realizacji umowy.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta i zgoda na ich przetwarzanie jest
konieczne do zrealizowania Zamówienia przez Sklep. Klient ponosi
odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych
osobowych” (Dz. U. Nr 133 poz. 883) dane osobowe są chronione w sposób
uniemożliwiający dostępu do nich przez osoby trzecie.
4. Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo do wglądu swoich danych osobowych,
ich poprawiania i żądania usunięcia.

5. Działając na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.), zwanego dalej RODO niniejszym
informujemy, że:

    1.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: 
Sklep Myśliwski „HUNTERIA” Aleksander Żygadło

 T&P Center 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 32A

Z Administratorem
Danych Osobowych można się skontaktować w następujący sposób:

– listownie pod
adresem: 
Aleksander Żygadło

 T&P Center 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 32A

– przez e-mail:
sklep@hunteria.pl,

– telefonicznie: 513 073 335

    
2. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1.       podmioty
uprawnione do przetwarzania danych osobowych na mocy obowiązującego prawa;

2.       podmioty
świadczące na rzecz Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartych
umów, usługi podatkowo-rachunkowe, magazynowania, obsługi teleinformatycznej,
usługi pocztowe, a w razie potrzeby usługi windykacyjne, faktoringowe  i
pomoc prawną,

3.       podmiot
zewnętrzny – firma kurierska, zajmująca się na podstawie zawartej z
Administratorem Danych Osobowych umowy, obsługą transportową klientów
Administratora Danych Osobowych,

4.       pracownicy
Administratora Danych Osobowych zajmujący się obsługą i realizacją zamówień i
umów4. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych będą następujące kategorie
podmiotów:

5.       b)
w ramach wykonywania umowy o charakterze handlowym;

6.       a)
przekazane dobrowolnie osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną

7.          
3. Pani/Pana dane zostały pozyskane:

8.       e)
wykonywania czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa i
administracyjnymi;

9.       d)
rozpatrzenia reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

10.    c)
w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

11.    b)dla
celu marketingu produktów własnych Administratora Danych Osobowych, w tym
prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów własnych, kontaktowania się w
celach marketingowych poprzez dostępne konały komunikacji (e-mail, telefon) za
Pana/ Pani zgodą – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony
interes spółki (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO),

12.    związanym
z realizacją złożonego przez Pana/Panią zamówienia lub celem realizacji
zawartej umowy. Podstawą przetwarzania danych osobowych, takich jak: imię,
nazwisko, adres do korespondencji / dostawy, nr telefonu, adres e-mail jest
Pana/Pani dobrowolna zgoda lub zawarta umowa (art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO);

13.    Pana/Pani
dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
zamówienia lub obowiązywania umowy, do upływu przedawnienia roszczeń związanych
z umową a w prawnie uzasadnionych interesach Administratora Danych Osobowych
(marketing) do czasu wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody na przetwarzanie,
ale maksymalnie przez okres 7 lat od dnia zakończenia wykonania umowy;

14.    Przysługuje
Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo
wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Sprzeciw może Pan/Pani zgłosić
w dogodny dla siebie sposób i w dowolnym momencie, a w szczególności poprzez
wysłanie wiadomości na adres e-mail: sklep@hunteria
.pl lub
za pośrednictwem innych środków porozumiewania się na odległość lub listownie
na adres siedziby Administratora Danych Osobowych;

15.    Przysługuje
Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z
siedzibą w Warszawie, w przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych
osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy ustawy Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

16.    Podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów
związanych z realizacją złożonego zamówienia lub realizacji umowy. Brak
sprzeciwu z Pana/Pani strony jest traktowany jako zgoda na przetwarzanie danych
osobowych przez Administratora Danych Osobowych i podmioty współpracujące;

17.    Pana/Pani
dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu;

18.    Pana/Pani
dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa Trzeciego

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Umowa sprzedaży
zawarta jest zgodnie z prawem polski.
2. Produkty produkowane przez Sklep, nazwa marki są używane w celach
identyfikacyjnych i mogą być chronione oraz zastrzeżone na podstawie przepisów
Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
3. Produkty prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego.
4. Obecność w Sklepie Produktów nie oznacza natychmiastowej realizacji
Zamówienia.
5. Ceny Produktów podane w Sklepie są ważne tylko w ofercie internetowej
Sklepu.
6. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy Sprzedaży jest
sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania
umowy.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maję zastosowanie
przepisy Kodeksu Cywilnego.
8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu
obowiązuje od daty opublikowania ich na stronach internetowych Sklepu.
Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu są realizowane
na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 luty 2016 r.

10.Wszystkie zdjęcia umieszczone na stronie sklepu www.opaskikablowe.pl są
własnością właściciela sklepu.
 Kopiowanie
całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z
ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24
poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170